.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا خاتمي به نماز جمعه ديروز نرفت؟

محمد خاتمي برخلاف موسوي و كروبي و حتي رضايي روز گذشته در صفوف نماز جمعه تهران حاضر نشد و ترجيح داد بار ديگر به جاي حضور در ميدان، از دور به خطبه‌هاي هاشمي رفسنجاني گوش دهد.

به گزارش خبرنگار سرويس "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، "خبرنامه دانشجويان ايران " نوشت؛ عباي شكلاتي مرد هميشه غايب، ديروز برتن "سيد " نشد، تا خاتمي بار ديگر هواداران اصلاحات را در بزنگاه حساس نماز هاشمي تنها گذاشته باشد.
ماجرا از آن قرار است كه گروهي مأموريت برآورد جمعيت حامي موسوي در نماز جمعه را بر عهده داشتند تا اگر تعداد قابل توجهي از آنها شركت كرده بودند خاتمي در دانشگاه تهران حاضر شود ولي گزارش‌هاي نااميد كننده از حوالي خيابان انقلاب موجب شد خاتمي به نماز جمعه نيايد.
جمعيت اندك حامي موسوي در نماز جمعه ديروز در حالي موجب شد ميرحسين هم در اثناي خطبه دوم هاشمي به دانشگاه تهران بيايد كه قبل از اين در تبليغات وسيع رسانه‌اي تاكيد شده بود كه خاتمي، موسوي و كروبي در صف اول نماز ديروز به خطبه‌هاي هاشمي گوش مي‌دهند.
از سوي ديگر از نكات قابل توجه بعد از انتخابات سكوت و حذف معنادار خاتمي از صحنه سياسي كشور است و البته مشاوران خاتمي به وي تاكيد كردند براي فرار از رد صلاحيت در انتخابات‌هاي سال بعد خود را تا آنجا كه مي‌تواند از رفتارهاي افراطي دوري كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1388
نمیدونم دفتر شمال نیوز ساریه یا تهران؟! ما که نماز جمعه بودی البته اگه حدود یک تا دو میلیون نفر در نظر شما اندکه باید بگم که طرفدارا واقعا اندک بودن!!
نا شناس 28 تير 1388
تا جایی که من میدونم تعدادی زیادی که بیش از دو میلیون نفر اصلاح طلب در نماز جمعه بودند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.628 seconds.